
WebTomorrow is het toonaangevende evenement omtrent de digitale impact in België. Het betreft marketing, ondernemerschap, innovatie en de digitale impact op de maatschappij.
Uiteraard waren Nascom en Duo aanwezig op het tweedaagse WebTomorrow evenement, perfect georganiseerd zoals we niet anders verwachten van Bloovi. We ontmoetten er CEO’s, CMO’s, ondernemers & digitale helden.

Dag 1 - Augmented Intelligence
Op dag 1 woonden we enkele talks bij, maar één talk die ons erg is bijgebleven is IMB’s Future of Augmented Intelligence in Marketing door Jeremy Waite. Watson, de nieuwe marketingassistent van IBM was erg indrukwekkend en liet ons is verbijstering achter.
The North Face experimenteert momenteel met Watson als slimme assistent om hun klanten te helpen bij het kiezen van passende kledingstukken op basis van een reeks vragen die de assistent hen stelt.
vb. Door vragen te stellen over de locatie van hun toekomstige reis, hun geplande activiteiten, etc… laat Watson ze een selectie van geschikte kledingartikelen zien.

Dag 2 - De profilering van een start-up
Op onze tweede dag woonden we een interessante sessie bij van Tamara Lohan, CTO van Mr & Mrs Smith. Tamara sprak vrijuit over hun start-up en over waar ze momenteel staan. Ze gelooft sterk in personalisatie, gaande van digitale marketing tot handgeschreven notities voor hun klanten.
Om in hun sector te kunnen concurreren, besloten Mr & Mrs Smith zichzelf te profileren als een reisclub voor hotelliefhebbers in plaats van een doorsnee reisbureau. Wanneer u aan een club denkt, denkt u meteen aan een plaats voor gelijkgestemde individuen. Een plek waar ze kunnen praten en samen kunnen ontspannen. Een club roept een gevoel van samenhorigheid op, van trots en dit wordt doorgegeven aan anderen.
Waar de mens de techniek ontmoet, vindt de magie plaats en kan een zinvolle verbinding gemaakt worden.

Netwerken
Tussen de sessies door kregen we de kans om veel boeiende mensen te leren kennen, terwijl we genoten van wat lekkernijen in de natuurlijke thema’s van de zaal.