Duo en Nascom verenigen hun krachten

We zijn de laatste tijd stil geweest, maar hiervoor hadden we een gegronde reden. Achter de schermen hebben we hard gewerkt aan het ontwerp van onze toekomstige agency. Het was geen eenvoudige beslissing, maar nu kunnen we het nieuws eindelijk aankondigen.

Op 15 januari werden Nascom en Duo officieel samengevoegd. Door deze samenwerking zijn we een organisatie die bovenaan wil staan in de digitale markt in Vlaanderen. De organisatie telt ongeveer 55 medewerkers met kantoren in Brugge, Antwerpen en Genk. We blijven onze plaatselijke positie versterken en zijn tegelijkertijd ook ons actiegebied aan het verruimen. We blijven werken met ons eigen merk, met onze eigen stijl en service, maar delen onze knowhow, mensen, kantoren en middelen met Duo.

Over Duo

Duo werd in 1996 opgericht en behoort tot de pioniers van het Belgische web. De afgelopen 20 jaar groeide het bedrijf uit tot een full-service digital agency met specialisaties in web-, mobiele en online marketing. Met 40 medewerkers werkt Duo als digitale partner voor bedrijven zoals McDonalds, Barry Callebaut, Willy Naessens en nog veel meer. Meer informatie is te vinden op hun website.

Een nieuwe start voor Nascom

2016 is een nieuw begin voor Nascom en we zijn dan ook heel enthousiast om een nieuw hoofdstuk te starten. Niet alleen hebben we een sterke partner binnen Duo gevonden die onze waarden en visie deelt, we wonnen eveneens nieuwe collega’s die ons zullen helpen waar nodig. Duo helpt ons te groeien in mobiele apps, service desk en online marketing, terwijl Nascom Duo in service design en Drupal zal verbeteren. Samen staan we sterk en zijn we ervan overtuigd dat 2016 een jaar zal zijn om te onthouden, zowel voor Duo, Nascom als voor u.