Wanneer u een nieuw product of een nieuwe dienst wilt lanceren, is het belangrijk om alle valkuilen en uitzonderingen te kennen. We houden ervan om langs uw zijde te staan, vanaf de start. We kunnen uw doelgroep profileren en hun volledige reis plannen; van overweging en awareness tot mensen die uw product gebruiken en u bijgevolg ondersteuning bieden. We noemen dit: service design.
Business Strategy & Service Design

Roadmaps
Het opstellen van een roadmap zorgt ervoor dat u een scherp beeld verwerft op uw project en op uw langetermijndoelstellingen, wat u toelaat toekomstige beslissingen te nemen.
Stakeholders
Elk project heeft verschillende stakeholders. Leer wat elke groep verwacht van uw project en weet wanneer uw project een succes zal worden.
Personas
Leer uw publiek, hun voorkeuren en hun afkeuren kennen en ontdek hoe ze overtuigd worden om uw producten en diensten te gebruiken.
Nascom heeft meer dan 10 jaar ervaring en heeft advies verleend aan grote A-beursgenoteerde bedrijven zoals Sony ||to||, evenals aan kleinschalige start-ups actief in het verhandelen van fietsreinigingsproducten. We ademen digitaal en weten waar u met uw bedrijf het verschil kunt maken. Op het web en ver daarbuiten.